Συχνές ΕρωτήσειςΠως μπορώ να καταχωρίσω μια αποστολή ΜyCityΣτον ΟnLine τιμοκατάλογο επιλέγοντας προορισμό αποστολέα –παραλήπτη θα βρείτε τις διαθέσιμες υπηρεσίες . Ακολουθώντας τα επόμενα βήματα στην επιθυμητή υπηρεσία που διαλέξατε ,θα καταχωρήσετε όλα τα απαραίτητα στοιχειά για την αποστολή σας .Με την ολοκλήρωση της αποστολή θα έχετε εγγραφή στη MyCity. Τι δυνατότητες έχω με την MyCity• Να δημιουργήσετε νέες αποστολές Πώς μπορώ να υπολογίσω το ογκομετρικό βάρος της αποστολής μουΣε περίπτωση που το ογκομετρικό βάρος της αποστολής σας είναι μεγαλύτερο του πραγματικού, η χρέωση γίνεται με βάση το ογκομετρικό βάρος. Για αποστολές εντός Ελλάδας: Για αποστολές εκτός Ελλάδος Μπορείτε να βρείτε το ογκομετρικό βάρος της αποστολής σας με τον ογκομετρητή μας στο menu εφαρμογές. Πώς μπορώ να ενημερωθώ για την πορεία της αποστολής μουΠληκτρολογείτε τον αριθμό αποστολή σας στο πεδίο παρακολούθησης αποστολής που βρίσκετε σε όλες τις σελίδες του site για να δείτε άμεσα την κατάσταση και τις ενέργειες της αποστολής σας. Σε περίπτωση που χρειαστείτε περισσότερες διευκρίνησης για την πορεία της αποστολής σας καλέστε στο (+30) 2810 255 889. Τι πρέπει να κάνω έτσι ώστε η αποστολή μου να φτάσει στον παραλήπτη όσο τον δυνατόν πιο ασφαλής• Ο αποστολέας έχει την ευθύνη να συσκευάσει και να ασφαλίσει την αποστολή του. Ποια είναι τα απαγορευμένα ειδή προς μεταφοράΗ City Courier δεν αναλαμβάνει να μεταφέρει: Έλεγχος Βάρους & Όγκου μετά την παραλαβήΌταν κατά τον έλεγχο της αποστολής σας η διάσταση & το βάρος είναι διαφορετικό από αυτό που έχετε δηλώσει, η City Courier έχει το δικαίωμα να κρατήσει την αποστολή έως ότου της καταβληθεί η αμοιβή της. Αν δεν καταβληθούν εντός τριών ημερών από την ημέρα που έγινε η ενημέρωση στον πελάτη, η City Courier θα σας χρεώσει επιπλέον έξοδα αποθήκευσης. Οι αποστολές χρεώνονται με βάση το πραγματικό ή το ογκομετρικό βάρος, όποιο είναι μεγαλύτερο. Ασφάλεια αποστολήςΗ ασφαλιστική κάλυψη της αποστολής αποτελεί υποχρέωση του αποστολέα και την συστήνουμε για μεταφορά εμπορευμάτων. Σε Κάθε άλλη περίπτωση η City Courier για απώλειας ή καταστροφή από υπαιτιότητα της καταβάλλει αποζημίωση μετά από υποβολή εγγράφως εντός 20 ημερών από την ημερομηνία παράδοσης εφόσον εξεταστεί και της προσκομιστούν όλα τα απαραίτητα έγγραφα. Εντοπισμός κατεστραμμένης αποστολήςΑν κατά την παραλαβή της αποστολής σας και πριν υπογράψετε την παραλαβή εντοπίσετε κάποια ζημία, να το αναφέρετε στον οδηγό ότι υπάρχει ζημία και η θα αρνηθείτε την παραλαβή λόγω κατεστραμμένης αποστολής ή θα την παραλάβετε και θα γράψετε με επιφύλαξη της παράδοσης. Αμέσως μετά παίρνετε φωτογραφίες όλη την αποστολή λεπτομερώς και μας τις στέλνετε για να το εξετάσουμε. Σε αντίθετη περίπτωση, οι συνεργάτες μας ή η ασφαλιστική εταιρεία η City Courier μπορεί να απορρίψει οποιαδήποτε απαίτηση για αποζημίωση. |